call of duty mw3

انواع مطلب

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

 ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳(به انگلیسی: Call of Duty: Modern Warfare 3) یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد و sladhamer games ساخته شده است و توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز در 8 نوامبر 2011 منتشر شده است.[۳] ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳، سومین بازی سری جنگاوری نوین و هشتمین بازی سری ندای وظیفه خواهد بود.

خلاصه داستان 

این بازی در ادامهٔ نسخه قبلی ساخته شده‌است و در آن روسیه به حملات خودش در آمریکا ادامه داده و همین طور به کشور‌هایی از قبیل آلمان، فرانسه و انگلستان حمله می‌کند. در این بازی Task Force 141 (یوری)به سرپرستی سروان جان «Soap» مک تاویش و سروان سابق SAS، جان پرایس به همراه نیکولای که به خاطر کشتن سپهبد شپرد در حال تعقیب هستند ظاهر می‌شوند و همین طور شخصیت‌های دیگری به نام‌های Derek "Frost" Westbrook و Sandman که کاماندوهای تیم دلتا فورس در شهر نیویورک هستند به این بازی اضافه می‌شوند.ماکاروف شخصیت بد داستان که در نسخه ی قبلی کشته نشده بود توسط پرایس در مرحله ی آخر کشته می شود. این بازی با کشته شدن مک تاویش و یوری (یاران پرایس) همراه بود.

آهنگسازی 

در نسخه قبل، هانس زیمر کار ساخت موسیقی‌های بازی را انجام داده بود و در این نسخه نیز شاهد حضور یک آهنگساز خوب دیگر در بازی هستیم. موسیقی‌های در این بازی را برایان تایلر (Brian Tyler) انجام داده که آهنگسازی فیلم‌هایی مانند Constantine، سه فیلم آخر از سری Fast & Furious،Eagle Eye را در پرونده کاری خود دارد و در آینده نیز شاهد ساخته‌های او در بازی NFS: The Run نیز خواهید بود. موسیقی‌ها با شکل و شمایلی حماسی در بازی طراحی شده‌اند که هیجان صحنه‌ها را بالا ببرند و بازیکنان را به خوبی در روند بازی قرار دهند. موسیقی در صحنه‌های مختلفی که در بازی مشاهده می‌کنید، نقش زیادی در انتقال حس به بازیکنان دارد.

تنوع موسیقی‌ها و به کار بردن آن‌ها در بازی نیز بسیار خوب است. البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که در برخی از قسمت‌ها تنها صدای محیط و صدای رفت و آمد نیروهای دشمن شنیده می‌شود. از دیگر بخش‌های بازی می‌توان به صداگذاری روی شخصیت‌های بازی اشاره کرد. در اکثر صحنه‌هایی که بین مراحل بازی به نمایش درمی آیند، شاهد صحبت‌هایی خواهید بود که شخصیت‌های بازی انجام می‌دهند.

در MW3 صداگذارانی که در نسخه‌های قبلی حضور داشتند نیز دیده می‌شوند تا دوباره بجای شخصیت‌های بازی صحبت کنند. کوین مک کید (Kevin McKidd) و بیلی مورای (Billy Murray) همچنان صداپیشه شخصیت‌های مک تاویش و کاپیتان پرایس هستند. اشخاص دیگری مانند رومن وارشاوسکی (Roman Varshavsky) و کریستوفر ملون (Christopher Melone) نیز بجای شخصیت‌های ماکاروف و The Sandman در بازی صحبت کرده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 بهمن 1398برچسب:,ساعت 15:23 توسط امین| |
 فال حافظ - قالب وبلاگ